Beats by Dr. Dre revealed as official audio partner of Major League Soccer

Major League Soccer (MLS) a Beats by Dr. Dre (Beats), ikonická značka audiovybavení, dnes oznámily globální dohodu, která označuje společnost Beats jako oficiálního partnera pro spotřební audio produkty MLS.

V rámci této dlouhodobé dohody obdrží MLS kluby vlastní verzi sluchátek od Beats, které budou vyrobeny pouze pro týmy. Pro rok 2024 vybral Beats osm týmů, pro které bude vytvořeno vlastní sluchátka – Atlanta United, Columbus Crew, Inter Miami, LAFC, Nashville SC, NYCFC, St. Louis City SC a Toronto FC – s dalšími, které se přidají během partnerského programu. Hráči MLS budou také figurovat v marketingových kampaních značky Beats, které budou propagovány na platformách obou značek.

Tato spolupráce bude zvýrazňovat jedinečné spojení mezi hudbou a sportem. Hráči budou mít možnost nosit sluchátka a sluchátková zařízení Beats na hřišti před a po zápasech.

“Beats sluchátka byla po celou dekádu volbou nejlepších světových sportovců, kteří pomocí nich zvyšují svou koncentraci a zároveň projevují svůj styl a osobnost,” uvedl Chris Thorne, CMO společnosti Beats. “Jsme nesmírně nadšeni, že se spojujeme s MLS, jednou z nejrychleji rostoucích a nejdynamičtějších sportovních soutěží na světě. Beats bude úzce spolupracovat s kluby MLS a nejlepšími hráči, abychom jim během nadcházející sezóny poskytli nezapomenutelné zážitky.”

“Major League Soccer s hrdostí spolupracuje se značkou Beats, která má globální vliv na kulturu, v tomto období růstu naší ligy a našeho sportu v Severní Americe,” uvedl Camilo Durana, MLS EVP Apple Partnership, Properties and Events. “Hudba inspirovala naše hráče, naše fanoušky a naše komunity. Jsme nadšeni, že budeme spolupracovat se značkou Beats a jejími prvotřídními produkty, abychom posílili spojení mezi zvukem, vyjádřením a světovou hrou.”

Toto oznámení o partnerské spolupráci mezi MLS a Beats přichází v době nevídaného rozmachu fotbalu v Severní Americe. MLS 29. sezóna odstartuje 21. února, druhá sezóna MLS Season Pass na Apple TV, druhá sezóna Leagues Cup a Copa America se bude konat v roce 2024, zatímco v roce 2025 je naplánována Concacaf Gold Cup a Mistrovství světa FIFA v klubovém fotbale. Velkým svátkem bude také Mistrovství světa FIFA v roce 2026, které se bude konat v USA, Kanadě a Mexiku.

Všichni fanoušci MLS si mohou vychutnat zážitek ze všech zápasů během sezóny 2024 na MLS Season Pass, který je dostupný ve více než 100 zemích na miliardách zařízení pomocí aplikace Apple TV na zařízeních Apple, chytrých televizích, streamovacích zařízeních, set-top boxech a herních konzolích, stejně jako na webové stránce tv.apple.com. Více informací naleznete na webu MLSsoccer.com.

Hlavní článek Hlavní fotbalová liga (MLS) a Beats by Dr. Dre (Beats), ikonická značka audiovybavení, oznámily dnes globální dohodu, která označuje společnost Beats jako oficiálního partnera pro spotřební audio produkty MLS.

Zde je seznam nejčastěji kladených otázek (FAQ) na základě hlavních témat a informací uvedených v článku:

1. Jaká je nová dohoda mezi MLS a Beats?
– MLS a Beats podepsali globální dohodu, která činí Beats oficiálním partnerem MLS pro spotřební audio produkty.

2. Co zahrnuje tato spolupráce?
– MLS kluby obdrží vlastní verzi sluchátek od Beats, které budou vyrobeny pouze pro tyto týmy. Hráči MLS budou také figurovat v marketingových kampaních značky Beats.

3. Které týmy dostanou vlastní verzi sluchátek?
– Pro rok 2024 vybral Beats osm týmů: Atlanta United, Columbus Crew, Inter Miami, LAFC, Nashville SC, NYCFC, St. Louis City SC a Toronto FC. Další týmy se mohou přidat během partnerského programu.

4. Jaké jsou cíle této spolupráce?
– Cílem spolupráce je zvýraznit spojení mezi hudbou a sportem. Hráči budou mít možnost nosit sluchátka a sluchátková zařízení Beats na hřišti před a po zápasech.

5. Jaké jsou reakce obou stran na tuto dohodu?
– Chris Thorne, CMO společnosti Beats, uvedl, že jsou nadšeni, že se spojují s MLS, jednou z nejrychleji rostoucích a nejdynamičtějších sportovních soutěží na světě. Camilo Durana, MLS EVP Apple Partnership, Properties and Events, zase vyjádřil radost a nadšení z této spolupráce.

6. Jaké jsou další plány a události týkající se fotbalu v Severní Americe?
– MLS sezóna 2024 začne 21. února. Další události zahrnují druhou sezónu MLS Season Pass na Apple TV, druhou sezónu Leagues Cup, Copa America v roce 2024, Concacaf Gold Cup v roce 2025 a Mistrovství světa FIFA v klubovém fotbale. V roce 2026 se koná také Mistrovství světa FIFA v USA, Kanadě a Mexiku.

7. Jak mohou fanoušci sledovat zápasy MLS?
– Všichni fanoušci si mohou vychutnat zážitek ze všech zápasů během sezóny 2024 na MLS Season Pass, který je dostupný pomocí aplikace Apple TV na zařízeních Apple, chytrých televizích, streamovacích zařízeních, set-top boxech a herních konzolích, stejně jako na webové stránce tv.apple.com.

Pro další informace navštivte web MLSsoccer.com.

Definice klíčových pojmů:
– MLS: Hlavní fotbalová liga (Major League Soccer) je nejvyšší profesionální fotbalovou soutěží v Severní Americe.
– Beats by Dr. Dre: Značka audiovybavení, kterou založil hudební producent Dr. Dre a která produkuje sluchátka, reproduktory a další audio zařízení.

Další odkazy:
MLSsoccer.com: Webová stránka s nejnovějšími informacemi a novinkami ze světa MLS.
Beats by Dr. Dre: Oficiální webová stránka značky Beats by Dr. Dre s nabídkou audiovybavení.
FIFA: Oficiální webová stránka Mezinárodní fotbalové federace s informacemi o Mistrovství světa FIFA a dalších fotbalových událostech.